ff een up date ..

Heeey thuis- en achterblijvers! :p ...

Jaja, ik ben heelhuids aangekomen ... (uh 4 dagen geleden al ofzo) .. De reden dat ik nog geen verhaaltje heb geschreven is omdat t geen pretje is om hier achter de computer te zitten. Een woord: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag..

Maar nu toch maar ff een up date. Zaterdagavond (hier 21.10, in Nederland 4.10 s nachts) ben ik aangekomen in San Jose. De vlucht was prima, geen vertragingen en veel (maar dan ook echt veel) eten. Pfff om de 15/20 minuten kwamen ze langs met hun karretje om kartonnen bakjes met eten uit te delen. Ik geloof dat ik 1 warme maaltijd en 3x lunch heb gehad. Ohja we hebben een tussenlanding in Miami gemaakt. Toch wel echt super om een stukje Miami te zien :) .. Nadat we waren aangekomen zijn we naar ons gastgezin gebracht. Ik heb gelukkig mn eigen slaapkamer en een badkamer (en een douche met warm water, YES). Mijn gastmama is heel lief, alleen spreekt ze geen woordEngels .. en ook al kijk ik vragend, ze blijft maar doorkakelen in het Spaans. Ach ja ik leer het vanzelf wel ;).. Haar zoon woont bij haar in huis, hij is 37/38 en ook erg aardig (en spreekt gelukkig wel wat Engels). Achter het huis, in de tuin, woont haar dochter met haar twee kinderen en de hele dag komt er familie over de vloer. Dat blijkt hier normaal te zijn en is ook wel gezellig trouwens!

Afgelopen maandag heb ik mn eerste dag school gehad. Heerlijk voel me weer een brugklasser die een nieuwe taal leert! Op deze school zitten vooral veel Duitsers, maar ook Engelsen, Belgen, Nederlanders, Amerikanen enzovoort. Gisteren hebben we met een hele groep bier zitten drinken in een cafe aan de weg. Veel lawaai gemaakt, maarja dat krijg je als je 2 liter bier voor nog geeneens 1,50 euro verkoopt. Veel leuke mensen ontmoet in ieder geval!

Dit weekend gaan we 3 dagen naar Manual Antonio (nationaal park, echte trekpleister voor toeristen, maar dat ben ik tenslotte :)..

Nou ik zal stoppen .. de school sluit over10 minuten (het is hier bijna 17.30). Zal met de bus naar Sabanilla (soort van voorstad van San Jose). Gelukkig niet het onveiligste gedeelte van de stad. Ik zal binnenkort weer ff een verhaaltje typen over hoe het weekend is geweest enzo.

Adios!

Reacties

Reacties

Marjon

Bist gelukkig veilig aangekomen! Veel plezier meid, geniet ervan!

Afra

Hoi!

Fijn dat het nu al leuk is :). Ook lekker warm?
Wanneer komen de foto's?

Veel plezier met de toerist uithangen dit weekend!

Kus!

Gea

Jaaaaa nenna! ein-de-lijk bericht!:P
Nu de foto's nog! Mag je wel een dag voor uit trekken zo te horen :P
Ik lees dat je ook een potentiele nieuwe lover hebt, een lekker momma's boy wel te verstaan;)
Meid ik krabbel je nog wel even voor wat meer interactie!
Dikke tuut

Kim

Ha Nenna!
Fijn te horen dat je goed aangekomen bent en dat je het naar je zin hebt.
Dat Spaans heb je zo onder de knie! Vamos!

Grüßen.
Kim

karin

¡Hola, (ex)compañera de trabajo!

¿Que tal? Dus je bent heelhuids aangekomen in het land der feesterijen, gezelligheidjes en mannelijke objecten!

Ik heb het adres even van the boss sjoertie gekregen en k dacht ik stuur je even een berichtje :D

Heb je al veel leuke dudes gespot? En nog belangrijker >> is het eten lekker daar? Mijn gastgezin in London kon voor geen meter eten koken (jus all over the place met drijvende doperwtjes erin BAH)...

Ik heb je plaats in de sporthal maar een beetje overgenomen alhoewel ik sta niet in de keuken want dan ontploffen de kroketten tegen de muur.. Dat kan nooit de bedoeling wezen en is niet bevorderlijk voor de schoonmaakpraktijken (ahum)..

Nou chica, muchos plezieros daaro y geniet ervan!

Un beso, Karin :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!