.. afscheid nemen bestaat niet ..

Aaaaah hallo!! .. of bijna 'Hola' of 'Pura Vida!' .. jaja heb mij al verdiept in enkele Spaanse/ Costaricaanse uitdrukkingen ..

't is bijna zover .. nog 2 volle dagen en 3 minder volle nachten (begin nu wel te merken dat ik bijna wegga .. 8 uur vredig slapen op een nacht gaat al moeizamer 'wat moet ik nog doen??, heb ik alles geregeld??, moet ik nog iets kopen??' .. pffff ...)

Ik geloof dat het meeste (of in ieder geval het belangrijkste) ook allemaal wel is geregeld. Vliegtickets, visum, vaccinaties (nog 1 morgen .. de laatste van de serie hondsdolheid :p), ehmm en al dat andere! Nu alle bagage nog in de backpack (dát is pas een uitdaging). Het meeste in Sneek en omgeving heb ik al 'afgesloten'. Vorige week mn laatste dag fanatiek fitnessen @ the health club, afgelopen donderdag een soort afscheidsfeestje (de tweede) en afgelopen zaterdag mn laatste werkdag. Morgen en overmorgen komen er nog wat leute langs (mijn lieve vriendinnetjes :) ..) en zal ik mn laatste drankje op de kosten van de baas in 't Schuttersveld doen (zal 't rustig aandoen, het hebben van een kater in 't vliegtuig is mij van meerdere kanten ontraden).

Nou ik zal dr vandoor! M'n laatste dagen hier nog even 'nuttig' besteden .. Ik hoop jullie in mn volgende verhaal iets te kunnen vertellen over de heenreis en de eerste indrukken in Costa Rica!

x

Reacties

Reacties

Marjon

Hey Nenna!

Dus het is al bijna zover, spannend of niet? Ik heb me al even in je mailing list toegevoegd dus ik blijf op de hoogte van je belevenissen in Zuid-Amerika! Goede reis toegewenst en ik zal je blogs bijhouden!

Liefs Marjon

Gretel

Aaaah ik krijg gewoon kippevel bij het lezen van je eerste verhaaltje, vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer nu het zo dichtbij komt :( Voor jou natuurlijk wel! Ik zie je vanavond!
Xxx

Sarah

Neeeeeeeee neeeeeee neeeeeeee je hoeeeeeeeft niet te gaaaaan schahaaaat :)
Ik ga de komende maanden wel een beetje vereenzamen, zoals je merkt!
Maar jij gaat het avontuur van je leven tegemoet en dat is je gegund na een periode van hard bakken en sparen. Neem wel even een leuk souvenirtje voor me mee terug. Een Costa Ricaanse peniskoker ofzo :p
Heel veel plezier daar, wees voorzichtig en ik ga je op de voet volgen! (Van achter de pc)

Dikke tuut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!